Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

-------------------------------------

 

Op al onze producten, RC producten uitgezonderd, heeft u recht op 1 jaar fabrieksgarantie vanaf datum van aflevering

Wij werken volgens het CARRY-IN systeem. Dit houdt in dat als je een product binnen de garantie termijn naar ons terug moet sturen, deze kosten voor eigen rekening zijn. De geschatte kosten voor kleine producten die door de brievenbus passen zijn ongeveer 1 tot 3 euro. Let op! Post door de brievenbus wil wel eens niet aankomen, hierom raden wij deze methode niet aan. Als je hier toch voor kiest, is dit op eigen risico.

Voor grotere pakketten kun je dit het beste verzenden via een pakketendienst, de kosten hiervoor zijn ongeveer 6 tot 11 euro.

Wij raden aan dit verzekerd en met Track & Trace te versturen.

Op al onze RC producten zitten standaard 3 maanden fabrieksgarantie vanaf datum van aflevering

Let wel, de garantie is niet van toepassing op schade veroorzaakt door nalatigheid, verkeerd gebruik, wijziging, misbruik of ongelukken.

 

Uitsluitingen

Aan slijtage onderhevige onderdelen zoals accu's zijn uitgesloten van garantie, tenzij anders vermeldt. 

 

-------------------------------------

Garantie procedure

Het is storend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Raadpleeg altijd de handleiding van het product voor eventuele probleemoplossingen. Als er een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient je dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een oplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij een oplossing voorstellen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gadgetsmania.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.